ביופייבר השתלת שיער EXODERM MEDICAL

ביופייבר השתלת שיער EXODERM MEDICAL

השתלת שיער סינתטי

 ביופייבר השתלת שיער סינתטי EXODERM

השתלת שיער סינתטי ביופייבר EXODERM

השתלת שיער סינתטי EXODERM

אחרי השתלת שיער  סינתטית ביופייבר EXODERM

אחרי השתלת שיער סינתטי אקסודרם

אחרי השתלת שיער סינתטי EXODERM

אקסודרם –  Exoderm International Medical Centers 

נציגות בלעדית בארץ ובאירופה לשיער סינתטי של נידו ( יפני) וביו-פייבר (איטלקי)  2 היצרנים הטובים בעולם לשיער סינטטי. צוות עם ניסיון מעל 15 שנה בהשתלה סינתטית בין המובילים בעולם. בשיטות השתלה שפותחה בידי EXODERM המאפשרת מגה השתלות בימים ספורים וקבלת תוצאות טבעיות ללא תופעות לוואי . השיער הסינתטי מהדור החדש הינו בטוח להשתלה עבר את הבדיקות וקיבל את כל האישורים הדרושים ועומדים בכל התקנים הדרושים CE / TGA / ISO – מאושרים לשימוש ברוב מדינות העולם היום ולאחר יותר מ- 20 שנות ניסיון ופיתוח פיתחו דור חדש של שיער ומזרקים מיוחדים בעלי קוטר מזערי והורידו בכך את אחוז אי קליטת השיער ותופעות הלוואי לרמה של כ – 1.2 אחוזים בלבד, רמה זאת נמוכה משמעותית אפילו בהשוואה לסיבוכים או לדחייה אפשרית של השתלת שיער רגילה משיער טבעי. עם התקדמות השיטות ואופן ההשתלה והטיפול הנכון יותר ויותר חודרת השיטה בקרב מרכזים רפואיים וקהל המטופלים שהבינו שזה הפתרון הטוב ביותר למטופלים שאינם יכולים או מעוניינים לעבור השתלה רגילה ומתאימה לרוב בעלי הקרחות שאין להם מספיק שיער תורם כדי למלא את החסר.

שיטת ההשתלה הסינתטית היא אלגנטית, קלה, לא משאירה כול טראומה יחסית לעור ולקרקפת ניתן לחזור לפעילות ועבודה מיידית. עם זאת הצלחת השיטה תלויה באבחון נכון של מי מתאים להשתלה ובעיקר תלויה במטופל עצמו ובאופן ההשגחה והטיפול העצמי שאחרי ההשתלה.

הליך השתלת השיער הסינתטי – והתוצאות.

התוצאות המתקבלות הן מיידיות ונראות לעין החל מתום השתלה והשיער עובר עיצוב סופי, ניתן לבחור ולראות בעת ההשתלה עצמה את שילובי הצבעים וכמויות השיער בהתאמה ועד לקבלת מראה טבעי בניגוד להשתלה רגילה רוב הסביבה לא תבחין בסימניי השתלה כלל השיער הסינטטי נראה ומרגיש כמו השיער הטבעי ואף חזק יותר מהטבעי.

הליך ההשתלה איננה כרוך בכאב, מלווה בהרדמה מקומית בלבד כמו ברפואת שיניים.

לאחר ההשתלה יש לנהוג לפי הוראות המרכז ולשמור על היגיינת השיער ועור הקרקפת בעזרת שמפו ובעזרת חומר חיטוי מיוחד,  הטיפול מתאים לנשים וגברים לאחר אבחון ראשוני ולאחר סדרת בדיקות דם קצרה.

כמות השתלים הראשונית היא עד כ- 6000 שערות בממוצע ביום אחד. בכמה שעות בודדות.

כל השתלה נוספת להמשך ציפוף תנוע בין כ- 200 שערות ועד כ-6,000 שערות ביום, במידת הצורך המשך ביום למחרת.

השתלת שיער סינטטי אקסודרם

יתרונות שיער סינטטי :  

השיער נראה וחש כטבעי , אין הגבלה על כל פעילות למעט פעולות הכוללות מכות חזקות בראש כמו נגיחות חזקות בכדורגל או איגרוף,

 אנשים לא יבחינו בכל הבדל בין שיער טבעי או סינטטי .

אין הגבלה לכמויות השיער שניתן להשתיל בניגוד להשתלת שיער טבעי . ניתן להוסיף ולמלא כל דילול ובהמשך נשירת השיער עד קבלת התוצאה הרצויה. חוזק השיער 140 גר’ למשיכה – חזק יותר משיער טבעי.  במקרה נדיר ביותר של דלקות או דחייה ניתן להוציא רק את השערה המודלקת ללא תופעות לוואי או השארת צלקות.

 מתאים לגברים או נשים , התאמה מלאה של צבעים וגוונים לשיער הטבעי מגוון של שיער חלק, גלי , מתולתל או מקורזל האורך של השיער הבסיסי שמושתל בד”כ הוא 16 – 17 ס”מ כשניתן לקצרו לכל אורך רצוי ו/או להשתיל שיער באורך של 30 ס”מ ועד כ- 45 ס”מ במקרה שדרוש שיער ארוך יותר. 

אפשרות לשילוב עם השתלה טבעית לקבלת צפיפות גבוהה ומראה טבעי .

עדיף על כל סוגי תוספות השיער, פאות, קעקועים, טופיק וכו’ ועל כל יתר השיטות המשמשות ל”הסוואה” 

חסרונות יחסיים ביחס להשתלת שיער טבעי :

שיער לא גדל , נשאר באורך שנקבע ועוצב מראש . יש צורך בשמירה על השיער והיגיינה של הקרקפת יותר מאשר שיער רגיל,  דורש חיטוי אחת לכמה ימים בעזרת שמפו ייחודי, לא ניתן או רצוי לצבוע את השיער הסינטטי אך בד”כ אין כל צורך  לאור שההתאמה נעשית מראש ע”פ גוונים ושילובי צבעים שונים.  ניתן לצבוע את יתר השיער הטבעי ובלבד שלא יצבע השיער הסינתטי. 

וידאו השתלת שיער לצפייה בעברית

למי מתאימה השתלת שיער סינתטי ?

שילוב שיטות של השתלה טבעית וסינטטית לקבלת נפח אידיאליות לבעלי אזורים דלילים ושאין להם מספיק אזור תורם למושתלי שיער שלא הגיעו לצפיפות הרצויה או לתוצאות שציפו. לתיקון השתלות כושלות, למטופלים אחרי כוויות עור הקרקפת ו/או לסובלים מדלילות או מאי צמיחת שיער.  לבעלי קרחות ודלילות שחוששים מניתוח ומהשתלה כירורגית ולא מעוניינים בצלקות וסימני השתלה. כשאין להם מספיק שיער באזור תורם כדי למלא את כל הראש בצפיפות מלאה . אין הגבלת גיל.

כל הטיפולים נערכים במרפאות מורשות בעלי ניסיון של מעל 30 שנה אפשרות להשתלות גם בחו”ל באחד ממרכזינו בעסקאות חבילה.

הייעוץ ניתן חינם .

מומלץ : לנשים וגברים :  לשלוח לנו תמונות במייל , מהצד, מקדימה, מלמעלה קדמי, ומאחור. 

לגברים בלבד : רצוי לצרף תמונות גם של שיער רטוב בהם נראית הדלילות ביתר דיוק. יש לציין גיל , ומה התוצאה המבוקשת הרצויה.  לחצו על הקישור :    E-mail us

מבצעים להשתלות שיער במרכזי אקסודרם בחו”ל עם ליויי וביקורות מקצועיות גם בארץ לאחר ההשתלה .

השתלת שיער – סוף שבוע אחד וחוזרים עם שיער מלא גם עד 20,000 שערות לטיפול תוך 4 ימים המרכז הרפואי המקצועי והיחידי בעולם שמסוגל להשתיל 6000 -5000  בתוך מספר שעות ספורות בלבד. השתלות ואחריות הרפואית של רשת – EXODERM במרכז רפואי מודרני עם ניסיון מעל 30 שנה ואלפי מטופלים ועכשיו גם מחיר קבוצתי גם ליחידים.

אפשרות לשילוב נופש וטיפול בחו”ל – במחירי המבצעים המיוחדים כל השנה במחיר המבצע הקבוצתי גם ליחידים – לנרשמים לקבוצות הטיפול מראש ליווי והשגחה אישית ומלאה 24 שעות במשך כל ימי הטיפול אירוח – במלון 4 כוכבים, 3 ארוחות ביום,  צוות מטפלים מקצועי כולל דוברי עברית.

אזהרה והבהרה לציבור המטופלים שפונים להשתלות שיער סינתטי : 

רופאים שלא עברו הכשרה במרכזינו ו/או רופאים ללא ניסיון קודם בתחום השתלות שיער רגיל ו/או סינתטי הדרושים לביצוע השתלה מקצועית וטיפולי ההמשך למניעת כל סיבוכים מפרסמים בארץ לאחרונה “השתלת שיער סינתטית” או השתלת ביופייבר – אך להבהיר כי הם אינם קשורים למרכזינו ולא עברו שום הכשרה מקצועית מספקת לטעמנו.

לאחר קבלת מידע ומספר תלונות מהלקוחות שפנו אלינו לצורך תיקונים לאחר השתלות כושלות ותלונות על איכות השתלה ירודה ובלתי מקצועית לדעתם, נבקש להבהיר כי לא נהיה אחראים לאיכות השיער או לנזקים ו/או לתוצאות של השתלה סינתטית BIOFIBRE ו/או NIDO שלא בוצעו באחד מהקליניקות המורשות והמקצועיות של רשת מרכזים רפואיים EXODERM ובלבד.   לפרטים נוספים

Exoderm Medical Centers

Budapest / Sopron Wien  / Vienna /  Linz Frankfurt / Berlin Koln /  London / Brussels / Paris / Tel-Aviv 

E-mail us

twitwr-60googleplus_60facebook-60